خط خطی های ذهن یک پرنسس
خط خطی های ذهن یک پرنسس
اینجا ذهن منه...پر ازخط خطی های من!

این اولین داستانی بود که نوشتم(4/11/87):

شب همچنان ادامه داشت...شبی بی پایان وسرد!

ومن خود را میبینم که آرام به سوی نیمکت تنهایی قدم برمیدارم.نیمکتی چوبی و قدیمی که روزی با سیل اشک هایم شستشویش دادم.نیمکتی که سرم را روی شانه هایش گذاشتم و برای خود لالایی مرگ را خواندم.نیمکتی که در سرزمین غریبی قرار دارد و همیشه پابرجاست.نیمکتی که هیچگاه جا نمیزند،هیچگاه شانه هایش را از من دریغ نمیکند.نیمکتی که مثل من تنهاست...

امشب دوباره باران بی وقفه ی چشمانم ،کویر خشک صورتم را آبیاری میکند وبخاری که از دهانم خارج میشود مه شب را غلیظ تر میکند. باد بیرحمانه شلاقش را بر تن ضعیفم میکوبد و م دوباره روی همان نیمکت نشسته ام!

نمیدانم چرا ماه امشب تمام نورش را نصیب من و نیمکت کهنه ام میکند.مثل صحنه ی یک تئاتر که من و نیمکتم بازیگران نقش اول آنیم!

از دوردست ها صدای قدم هایی نرم را میشنومقدم هایی که همراه با ضربان قلبم ضرب میگیرد.قدم هایی که به من و نیمکت وفادارم نزدیک میشود.سر برمیگردانم...کسی نیست!اما صدا همچنان ادامه دارد...

و نا گهان اورا میبینم!!!

جاده ای از نور نقره ای ، ماه را به زمین پیوند داده است و پیکری نورانی و زیبا در تاریکی شب از آن پایین میآید.موهای بلندش در باد موج برمیدارد.لبخند گرمش ودریای مواج چشمان آسمانیش مغزم را بیحس میکند!

با وقار خاصی پایین میاید.آتشی در قلبم شعله میکشد و دیو سرما را از وجودم بیرون میکند.

حالا دیگر قامت زیبا و کشیده اش درست رو به روی من قرار دارد و نگاه آرامش را به من دوخته است.گویی از وجود معطرش گرما میتراود!ادامه ی لباس بلند وسفیدش در باد میرقصد.از چهره و اندامش نور میبارد و تاجی از ستاره برسر دارد.

باصدایی به لطافت نم نم باران مرا به خودم آورد:" دستت را به من بده..."

توان سخن گفتن نداشتم.با نگاهم میپرسم تو کیستی؟!!

گویی متوجه سوالم میشود.آرام میگوید:"من کسی نیستم..."

باتعجب خیره نگاهش میکنم.لبخند ملیحی میزند:"شاید من فقط توام!"

نمیدانم چه چیزی در عمق چشمان اسرارامیزش میبینم که دستانم را به طرفش دراز میکنم...دستانش گرم و لطیف است.احساس سبکی عجیبی میکنم و اوج میگیرم.

هزار پرستوی شاد درونم لبخند میزند. قهقهه ای کودکانه سرمیدهم.حس خوب پرواز...رهایی!

به پایین نگاه میکنم و فقط نیمکتی را میبینم که تن سرد کسی را درآغوش کشیده که دیگر از دهانش بخاری خارج نمیشود...



نظرات شما عزیزان:

امیرحسین
ساعت14:37---20 دی 1391
سلام پرنسس . اومدم بهت سر بزنم . راستی ممنون که ینکم کردی منم تو رو با اسم وبت لینک کردم
پاسخ: سلام داداشی...مرسی که سر زدی☺


پیچــک احســــاس!!!
ساعت4:06---13 دی 1391


یه دنیافدای هرچه دل مهربونه یه دل که بیشترندارم اونم فدای اونی که این پیام رامی خونه.


سایه
ساعت11:56---3 دی 1391
داستانت خیلی خوشکله .فوق العادهپاسخ: فداااااااااات سایه آجی...مرسی!

غمكـــــــــــده
ساعت13:33---28 آذر 1391
مرسي كه سر ميزني بابا منو شرمنده ميكني پاسخ: هه!دشمنت شرمنده! تو هم منو شرمنده کن پس!!!

زهره
ساعت22:18---27 آذر 1391
من دلم می خواهد

ساعتی غرق درونم باشم!!



عاری از عاطفه ها

تهی از موج و سراب

دورتر از رفقا…

خالی از هرچه فراق!!



من نه عاشق هستم ؛

و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من



من دلم تنگ خودم گشته و بس…!


پاسخ: منم گاهی اوقات دقیقا همین حس رو دارم...


اجی محدثه
ساعت22:57---26 آذر 1391



خیلی احساسات زیبایی بود گلم


وای چه دل خوش احساسی داری پرییییی جونم


roz meshki
ساعت23:10---25 آذر 1391


همراز
ساعت17:15---25 آذر 1391
خيلي خوشحالم كه برگشتي
ممنون كه سر زدي،پيش ما بيا


nima
ساعت15:07---25 آذر 1391
به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی





اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی





پیشاپیش یلدات مبارک


kimia
ساعت0:44---25 آذر 1391
به صد یلدا الهی زنده باشی / انار وسیب وانگورخورده باشی


اگریلدای دیگرمن نباشم، تو باشی وتو باشی وتو باشی


پیشاپیش یلدات مبارک


MohseN LoveR
ساعت0:28---25 آذر 1391
داستان خيلي نازي بود.ولي.............
آجي من انشالله هميشه سالمو سر حال باشه.
ديگه اينجوري ننويس بغصم تركيد؟؟؟


ژیلا
ساعت19:01---24 آذر 1391
سلاممممممممممممممممممم پرنسسم خوووووووووووبی انگارزیادحالت بده که اپ نمیکنی نگرانتم زودبیااااااااااااا

بنده خاکی
ساعت15:55---24 آذر 1391
مهم نیست هندونه شب یادات شیرین نباشه...
یا انارت ترش از اب دراد....
یا چندتا از گردو هایی که میشکونی پوک باشه...
مهم اینکه برای من عزیزی که 4 روز زودتر یلدارو بهت تبریک گفتم...


مجید
ساعت21:09---23 آذر 1391
*بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟*

*دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟*

*آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو*

*زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟*


NoBoDY
ساعت14:54---23 آذر 1391
bessir talkh . vaghean talkh . omma OmMa besSiAR ziba va del NEShin . sry age sar nemizanam . khoodet midooni sampadi shodan che badbakhtiaii dare dg , az azmoonaye keshvarish ta emtahanash o va ...

ایدا
ساعت13:15---23 آذر 1391
سلام وبت قشنگه خوش حال میشم به منم سربزنی موفق باشی

امین
ساعت0:58---23 آذر 1391
خــــــدايا , خـــطا از مــن است , مـــيدانم



از من که ســـالهاست گـــفته ام " ايـــاک نـــعبد " ,



اما به ديـــگران دل ســـپرده ام



ازمن که سالـــهاست گفـــته ام "ايـــاک نـــستعين ",



امـــا به ديـــگران تکـــيه کرده ام ...



امـــا تـــو رهــــــــــــايــــــم نکـــن


چیا
ساعت0:15---23 آذر 1391
________@@@@@@@@__________@@@@



________@@@________@@_____@@@@@@@



________@@___________@@__@@@______@@



________@@____________@@@__________@@



__________@@________________________@@



____@@@@@@_________@@@@@___________@@



__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@



__@@____________@@@@@@@@@_______@@



_@@____________@@@@@@@@@@_____@@



_@@____________@@@@@@@@@___@@@



_@@@___________@@@@@@@______@@



__@@@@__________@@@@@________@@



____@@@@@@_______________________@@



_________@@_________________________@@



________@@___________@@___________@@



________@@@_______@@@@@@@@@@@



_________@@@_____@@@_@@@@@@@



__________@@@@@@@



___________@@@@@_@



____________________@



____________________@



_____________________@



______________________@



______________________@____@@@



______________@@@@__@__@_____@



_____________@_______@@@___@@



________________@@@____@__@@



_______________________@



______________________@



بنده خاكي
ساعت22:41---22 آذر 1391
سلام پرنسس عزيزم...
من برگشتم...دلم برات يه ذره شده بود...
يه تشكر خيلي بزرگم بهت بدهكارم بابت اين همه لطفي كه به من داشتي توي اين مدت...(هم به وبم سر ميزدي وهم حالمو مي پرسيدي)
مرسي...


بنده خاكي
ساعت22:37---22 آذر 1391

بی تو بودن را معنا می کنم با تنهایی و آسمان گرفته

آسمان پر باران چشم هایم

بی تو بودن را معنا می کنم با شمع , با سوزش ناگریز شمعی بی پروانه

بی تو بودن را چگونه میتوان تفسیر کرد

وقتی که بی تو بودن خیلی دشوار است ؟


ژیلا
ساعت21:45---22 آذر 1391
سلام خانومی میخواستم ازپله هابیام پایین پام شکست
اره گلم اولین چیزیکه خوندم داستانت بود معلومه ذهنه خوبی داری اخه خیلی چیزارو واقعا خوب توصیف میکنی خوب مجسم میکنی درمورده یه چیزی که حرف میزنی اگه داون موقعیت نبودم تا حالا اما باحرفات درکش میکنم
میشه دوباره بنویسی پرنسس من


pooneh
ساعت21:40---22 آذر 1391
منم قهقه دارم کیف میکنم . خییییییییییییییییییییییییییییی ییییلیییییییییی قشنگ بود.
آفرین پرنسس خودم.


Mohsen
ساعت17:08---22 آذر 1391
دنبال كلاغي مي گردم
تا قارقارش را به فال نيك بگيرم...
وقتي...
قاصدك ها همه لال اند...

( واقعا خودت نوشتي؟ خيلي زيبا بود)


نسترن
ساعت16:22---22 آذر 1391
هرچند تلخ بود ولی قشنگ بود

نسترن
ساعت16:18---22 آذر 1391
به دنبال هیچ واژه ای نباش

کلمات هم فریب مان می دهند

وقتی که اولین حرف از حروف الفبا

کلاه بر سرش می رود....


رفیق همیشگی
ساعت15:54---22 آذر 1391
وای من عاشق این داستانم...اولین باری که خوندمش عاشقش شدم.
میگم از همون اول قهرمان داستان خود راوی بود؟؟؟


jigily
ساعت15:13---22 آذر 1391
اجی من امتحان هماهنگ دارم فعلا دارم نقش یه خرخون رو بازی میکنم! ببخشید اگه خیلی نمیتونم سر بزنم

ژیلا
ساعت14:04---22 آذر 1391
سخته وقتی ازبغض گلودرد میگیریو همه میگن:

لباس گرم بپوش.؟




پاسخ: این جمله............:((


ژیلا
ساعت14:03---22 آذر 1391
سلام پرنسسم خووووووووووووووووووبی

عزیزم

من اومدم اما بایه پای شکسته

راستی نوشتی حالت بده چیشده عزیزم

چراحالت بدهپاسخ: 30لاااااااام ژیلایی بابا...چطوری؟ چرا پات شکسته؟ بشکن بشکنه؟!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 21 آذر 1391برچسب:, توسط پرنسس
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.